WHAT TIME IS IT....


Get your own Digital Clock

my hearts ...

my hearts ...

Saturday, January 14, 2012

SAKARATUL MAUT .....


assalammualaikum warga blogger ....., aku kini meniti hari mnunggu ajal mnjemputku ..... aku kdang kala terfikir adakah cukup bekalan utk aku bawa d alam sana ...... , aku berdoa kpd Allah S.W.T agar  mmberi kesempatan pd aku utk mngumpul lbih bnyak amal ibadat ..... sakaratul maut tdak mengejar manusia , tpy ianya tunggu ketibaan kita bila2 saja ......... mngkin aku terlalu leka dgn mainan dunia hingga lupa bahawa ajalku tdak lama lg ,

aku kini cuba berbakti pd orang tua ku , mngkin tdak sebesar pengorbanan mereka tpy aku sdah berusaha ... jika waktuku tdak sempat berbakti pd mereka ....., ku harap adik beradikku yg lain mampu berbakti lbih dr yg aku harapkan...... doaku seringku selitkan agar kami mnjadi ank yg soleh dn soleha ..., aku memohon agar kami dpt berbakti kpd orangtua kami dn tdak mnjadi anak derhaka ........kerana anak derhaka tdak akn dpt mencium bau-bau syurga ..... inalillahi ...

aku berharap stiap kesalahan dn dosa yg telah aku lakukan pd kaum manusia sblm ini dpt d maafkan , mngkin tanpa aku sdar mulutku telah menguris hati orang , gayaku telah mnyakitkan hati org ... pakaian ku telah menyakitkan mata org ......


maut bila2 saja mnjemput kita .... bahkan ketika anda membaca post saya ini , tiada yg mustahil bgi Allah S.W.T ...... bila, dmana dn bagaimana cara kita pergi sdah d atur yg ESA  ...... 


No comments:

Post a Comment